linaottosson

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

No tjafs!

Av Lina Ottosson - 17 juli 2012 14:26

Igår var fam ottosson, Fahleson och Lindberg nere på No tjafs!

Tycker faktiskt dom var riktigt gryma!   

Jag och Linnea stod typ längst fram hela tiden tills jag fick as ont i huvudet. Men vi hade fett kul iaf!

Det var tänkt att vi skulle gå till promen eller old house in eller något sånt men alla frös så himla mycket så vi gick hem istället.

Det var rätt kul där när vi var och kolla på no tjafs för när det var slut så stod vi kvar en stund och då kom robban ner till oss. Vi frågade om vi fick ta ett kort å a de fick vi   Så han frågade mig om jag kunde hålla hans iphone så det gjorde jag ju såklart, men så tog anta den ifrån mig och började ta massa kort. Det blev typ 20 st på robban mig och linnea. För anta trodde det var min mobil   Hahah.. så nu har han hela mobilen full med kort på oss! Hhehe aja då minns han oss iaf   

Tack för den roliga dagen Fahleson och Lindberg!   


snor denna bilden av dig linnea hoppas det e ok?   


  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Ottosson - 25 oktober 2012 07:45

Tja tja! Ingen uppdatering? Ne jag har faktiskt startat upp en ny blogg på nattstad så om ni vill fortsätta följa mig i min vardag basök då www.nattstad.se/linaottosson...

Av Lina Ottosson - 19 oktober 2012 07:51

Sämst uppdatering men har ingen speciell blogglust :/ igår red jg moa galoppen var väldigt jobbig i början hon ville inte alls men sedan gick det bra och hon lyssnade skitbra! :) Red emmas häst Dolus (stavning) oxå för emma har typ skadat foten :( f...

Av Lina Ottosson - 11 oktober 2012 14:24

Iställd musik idag! Sjukt chill. Tagga marängsviss och sedan hoppträning dårå! :)...

Av Lina Ottosson - 8 oktober 2012 07:37

Tagga skola nu då... Efter skolan blire till stallet å rida marängsviss :) Miss u bebis!!:'( ...

Av Lina Ottosson - 7 oktober 2012 09:03

Haha älskar er babes!

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som kommer att blogga om sig själv, hästar, mode, musik och massa massa mer! Jág kommer bl.a ha frågestund dagensblogg outfits m.m.
Hoppas ni gillar bloggen! Blir väldigt glad av kommentarer, frågor, när folk följer mig oc

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Inlägg
 Bilder
 Filmer
 Outfits
 Veckans blogg
 Frågestund
 Tävlingar
 Träningar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlingar


Ovido - Quiz & Flashcards